Strategia de comunicare online este planul de acțiune care te conduce către obținerea rezultatelor pe care ți le dorești. Ea îți spune ce să comunici, cum să comunici și pe ce platforme. Te ghidează în construirea unei relații de încredere cu clienții tăi și îți arată pașii concreți prin care poți face asta. O strategie conține obiective clar definite, misiune, audiență, canale de comunicare, mesaje cheie, tone of voice, piloni de comunicare, campanii, plan editorial, buget și instrumente de măsurare. Procesul are loc astfel:
Strategie de comunicare online
- Discuție de cunoaștere – 20 de minute în care vorbim despre brand și provocările pe care le ai
- Brief – o oră în care vei răspunde unor întrebări despre misiunea brand-ului tău, audiență și obiective
- Contractare – negocierea prețului și semnarea contractului
- Livrarea strategiei în format PPT – conform deadline-ului stabilit împreună
- Prezentarea strategiei în cadrul unui video call
- Ajustarea strategiei în funcție de feedback
- Facturarea serviciilor
Strategie de comunicare online
Strategia de comunicare online este planul de acțiune care te conduce către obținerea rezultatelor pe care ți le dorești. Ea îți spune ce să comunici, cum să comunici și pe ce platforme. Te ghidează în construirea unei relații de încredere cu clienții tăi și îți arată pașii concreți prin care poți face asta. O strategie conține obiective clar definite, misiune, audiență, canale de comunicare, mesaje cheie, tone of voice, piloni de comunicare, campanii, plan editorial, buget și instrumente de măsurare. Procesul are loc astfel:
- Discuție de cunoaștere – 20 de minute în care vorbim despre brand și provocările pe care le ai
- Brief – o oră în care vei răspunde unor întrebări despre misiunea brand-ului tău, audiență și obiective
- Contractare – negocierea prețului și semnarea contractului
- Livrarea strategiei în format PPT – conform deadline-ului stabilit împreună
- Prezentarea strategiei în cadrul unui video call
- Ajustarea strategiei în funcție de feedback
- Facturarea serviciilor
Sprijin în implementarea strategiei
Odată aprobată strategia de comunicare, stabilim cum îți dorești să implementezi. Poți începe chiar tu să pui în aplicare strategia sau să lucrezi cu o echipă. Te susțin prin ședințe de consultanță lunare unu-la-unu timp de trei – șase luni. Ședințele au loc cu o frecvență lunară, doar după aprobarea strategiei de comunicare și în funcție de disponibilitate. La ce să te aștepți în timpul ședințelor de consultanță:
- Îți spun dacă tonul vocii este potrivit pentru fiecare canal de comunicare și dacă își îndeplinește scopul definit în strategie
- Analizez textele postărilor și vin cu alternative concrete care să crească engagement-ul
- Analizez vizualurile postărilor și vin cu sugestii de modificări sau de instrumente și specialiști cu ajutorul cărora le poți îmbunătăți
- Verific site-ul și landing-page-urile și vin cu idei de copywriting care pot îmbunătăți rata de conversie a acestora
- Aduc claritate în procesul de implementare al unei campanii – îți spun ce ar trebui să comunici înainte de lansarea campaniei și după
- Analizez conținutul și design-ul ebook-urilor pe care le creezi și îți ofer sugestii de modificări
- Fac recomandări de influenceri cu care să lucrezi pentru a crește reach-ul campaniilor tale
Sprijin în implementarea strategiei
Odată aprobată strategia de comunicare, stabilim cum îți dorești să implementezi. Poți începe chiar tu să pui în aplicare strategia sau să lucrezi cu o echipă. Te susțin prin ședințe de consultanță lunare unu-la-unu timp de trei – șase luni. Ședințele au loc cu o frecvență lunară, doar după aprobarea strategiei de comunicare și în funcție de disponibilitate. La ce să te aștepți în timpul ședințelor de consultanță:
- Îți spun dacă tonul vocii este potrivit pentru fiecare canal de comunicare și dacă își îndeplinește scopul definit în strategie
- Analizez textele postărilor și vin cu alternative concrete care să crească engagement-ul
- Analizez vizualurile postărilor și vin cu sugestii de modificări sau de instrumente și specialiști cu ajutorul cărora le poți îmbunătăți
- Verific site-ul și landing-page-urile și vin cu idei de copywriting care pot îmbunătăți rata de conversie a acestora
- Aduc claritate în procesul de implementare al unei campanii – îți spun ce ar trebui să comunici înainte de lansarea campaniei și după
- Analizez conținutul și design-ul ebook-urilor pe care le creezi și îți ofer sugestii de modificări
- Fac recomandări de influenceri cu care să lucrezi pentru a crește reach-ul campaniilor tale